fredag 16 mars 2012

Vill du beställa? :)

Nu tar jag emot beställningar igen! (och det är nya tyger på väg hem igen....)

Har "fuskat" lite och gjort några beställningar till bekanta som hört av sig och det har funkat bra med barnen så nu kör vi lite på prov här framöver.

Skicka ett mail om du önskar beställa något, jag återkopplar så snart som möjligt. Observera att leveranstiden ibland är längre än den brukar med tanke på att familjen går i första hand och syningen gör jag när jag har stunder över, (är det bråttom med beställningen eller att den ska vara klar till en viss tid skriv det gärna i mailet så jag vet det). Tyger som finns hemma kan du se under fliken Tyger.


Bilder på vad som har levererats:
Pannband (dessa är fleecefodrade)

Vårmössor med stjärnor och en mössa i skogstema
 
Nya tyger är på väg hem:

SommarFiskarmönstrad jersey (2:a sortering)
Äppleträd (Lillestoff)



Det finns många fler tyger som jag gärna skulle ta hem, vi får väl se vad som händer framöver! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar