fredag 30 mars 2012

Dags att fira! 20%!

Ja det finns mkt att fira denna vår!
Elias fyller 2 år idag, Isak har fötts och är nu 2 mån, våren är på gång(!), bloggen har passerat 10.000 sidvisningar, sambon har fyllt jämt osv.
Därför kör vi 20% på det uppsydda sortimentet from idag och helgen ut! (dvs det som ligger under flikarna) så passa på!!

Mössorna kostar (idag och helgen ut) stl 0-1 80 kr och stl 2-5 kostar 100 kr.
Övriga alster priset -20%.
Skicka ett mail så återkopplar jag snarast om plagget finns kvar,
(Reserverar mig mot att jag inte hinner uppdatera bloggen med vad som är såld och inte, prisjusteringen gäller ej nybeställningar eller redan lagda beställningar.)

Förra årets tårta till Elias (i år har jag gjort en tårta med Findus på men den blev inte så lyckad...men förhoppningsvis god!)

1 kommentar:

  1. Har en massa mjuka tyger som jag undrar om du är intresserad av att köpa....
    Eftersom jag vet att du syr mycket barn kläder.
    har flera olika mönstrade tyger... du skulle kunna kom ma förbi och kolla om du är intresserad av iaf ngt av de..
    Bor ju oxå i Malung.
    Du når mig på min mail:geisli18@hotmail.com
    MVH Petra

    SvaraRadera