tisdag 27 mars 2012

Levererat!

Dags för uppdatering av bloggen! En farmor barnbarn matchning i mössor har jag tidigare sytt men ej bloggat om. Även två klänningar är levererade, syskonmatchning blev det där.

Om ni undrar vad jag annars sysslar med (förutom tar hand om barnen) kan jag berätta att det framöver kommer lite nya plagg bla en ny variant av "dregglis" denna kommer att ha lite mer "pös" än den som finns idag. Det är alltså lite mönsterkonstruktion som jag har fokus på just nu :)

Nya tyger har åter igen kommit hem, några hänger för närvarande på tork o några ska tvättas imorgon innan jag lägger upp dom på tygsidan. Nya färger på moln och stjänrnor har kommit hem samt 3 helt nya tyger! Ska visa upp dom snarast! :) men ikväll får ni hålla tillgodo med bilder på tidigare levererade alster.

Farmor & barnbarn matchning!

Syskonmatchning! stl 104 och 74/80

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar