måndag 23 januari 2012

Fråga till er besökare...samt nya kläder

Här är bild på bodysarna som jag nämnde tidigare, en mer flickig och den andra unisex, enligt mig iaf. Nytt mönster i stl 56, får snart (kanske...eller??) testa det om det blev bra eller om det ska justeras.


Flodhästar body stl 56 med matchande enkel velour byxa stl 56

"En elefan balanserade" body stl 56 och svart matchande velour byxa stl 56

Har börjat klippa till lite vårmössor nu när vi passerat den magiska v 36 gränsen, tänkte det kunde vara bra att ha lite förberett så man bara kan sätta sig och sy vid tillfälle....förstår att tiden kommer att försvinna fortare än kvickt framöver. (Tar inga beställningar ännu, det blir längre fram.)

Ni får gärna lämna förslag via kommentarsfunktionen eller via mailen om det är ngt som ni saknar som ni tycker att jag borde sy, tacksam för era synpunkter! (sen kan jag inte lova att jag kan uppfylla dom ;)  )
På återseende!

1 kommentar:

  1. Jättefina färger på kläderna ovanför, fast inte var den vinröda bodyn och byxan så väldigt flickig... skulle gärna ha satt på Isak detta! Lycka till med bebben!

    SvaraRadera