onsdag 11 januari 2012

Babykläder!

Har sytt lite babykläder i stl 50 till vår kommande bebis. Testat ett nytt mönster, omlottbody, då jag inte vill ha bodysar att dra över huvudet när de är nyfödda, spännande och se om det blir bra eller om jag får rita om det...Vi vet ju inte om det blir en hon eller han så jag har sytt lite neutralt men har även någon body (ej med på bild) som är mer flickig eller pojkig enligt min mening.


Omlottbodysar i stl 50, Ekologiska Elefanter och Skogens djur.
Velour byxa enkel modell  i stl 50

En body i stl 50 med Trollmor tyget samt matchande röda byxor i stl 50

Har lite mer på lut, uppdaterar framöver :)
Utbyggnaden fortsätter och nu har vi dusch och toa nere! Jippi! Började bli lite bökigt att duscha i badkaret när det inte är full ståhöjd vid badkaret på övervåningen ;)

3 kommentarer:

  1. Så søte babyklær :-) Grønn/blå uglestoff er kjøpt fra Spoonflower.com og rosa/oransje fra Etsy.com (søk på interlock så får du det opp :-)

    SvaraRadera
  2. Gu så fina kläder!!! Önskar jag kunde sy så fint! Du borde sy å sälja!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tusen tack! Har börjat sy igen på beställning, hör av dig om du är intresserad av något! :)
    Maria

    SvaraRadera