torsdag 27 september 2012

Uppdaterat!!


Jisses! Inser nu att jag har rätt så mycket tyger! Har nu iallafall fotat alla och även kläder som finns i lager, hittar ni något av intresse skicka ett mail.
Just nu är en av mina maskiner på service så just nu sys det ingenting, men snart blir det ordning på det också :)

Har även lagt till en ny flik GOTS/Eko, där kommer jag att samla alla tyger framöver som är GOTS certifierade, kommer in en del här framöver så håll utkik!
De utlovade nya "vuxen" tygerna väntar jag på, i början av nästa v tycker jag att de borde vara här!

Hittade även en overall som jag sydde när jag väntade I men eftersom jag även gjorde en grön så blev denna obrukad. Är det någon som önskar köpa den så får ni gärna det, stl 50 men en stor 50, Isak hade den även när han hade stl 56/62. Perfekt nu när det börjar bli lite höst, varm/mjuk och go! Pris 120 kr. Skicka ett mail om du är intresserad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar