fredag 10 juni 2011

Utlovad firning!

From nu (10/6 21.00) fram tills kl 21.00 imorgon kväll(11/6) finns det möjlighet att beställa kläder om man så önskar. Det blir den utlovade firningen för 1000 sidvisningar på bloggen. Annars tar jag ju inte emot beställningar men vi gör ett försök! =)
Vilka tyger jag har hemma kan man se under fliken tyger. Reserverar mig mot att tygerna inte räcker exakt det du vill ha men isåfall meddelar jag det!
Molntygerna som har varit populära har jag idagsläget mkt mkt lite kvar av - kanske finns det något redan uppsytt som passar?? Titta gärna in under respektive flik. Kommer framöver att få hem mer molntyger men idagsläget vet jag inte när och inte i vilka färger.

Det jag tar emot beställning på är följande:
Mössor (mellan och stor)
Body kuvertlinning 56-68, body med tryckknappar på axel stl 74-86
Byxor stl 56-92
Klänning utan ärm stl 56-74
Klänning med ärm 74-92
T-shirt stl 80-92
Scarfs
"Dregglisar"

Vill du beställa något skicka ett mail på spillevink.produkter(at)hotmail.com så kontaktar jag dig, lämna gärna telefonnummer.

Framöver kommer det lite nyheter, väntar bara på material så kommer det nya artiklar på bloggen!

Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar