måndag 20 juni 2011

Nya tyger på g!

Äntligen! Fick på mailen nu att mina paket är skickade! Nu kommer det hem mer molntyg (dock ej cerise som är slut hos leverantören men mer kommer till hösten!), pippityg och lite annat nytt som jag inte haft tidigare, spännande!! Jag fotar tygern när de har kommit och lägger upp dom under tygfliken så får ni se!

Kommer ev att finnas med Malungshantverkarna på midsommar och ställa ut mina saker till försäljning under Skinnarspelet. Det är inte riktigt klart om jag ska vara med båda dagarna eller om det blir en, återkommer om det!
Annars har syningen legat på is som ni kanske märkt! Orsaken stavas u-t-b-y-g-g-n-a-t-i-o-n men nu är väggar och tak klara och imorgon kommer plåten (förhoppningsvis). Passar på att tacka allt snälla som hjälpt oss med detta!

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar