onsdag 27 mars 2013

Söker ny ägare!


Snart påsk och våren är i antågande! Vill du bli ägare till en ny tavla??
Skriv isåfall en kommentar här i kommentarsfältet på detta inlägg och har du facebook är jag tacksam om du "gillar" Spillevink samt delar fotot/inlägget som ligger på Spillevinks facebooksida.
Vem vet, kanske blir det du som blir ägare till en ordtavla?! Vem som tilldelas tavlan meddelas 7 april efter kl. 18.

Valfri ordtavla med vit ram söker ny ägare!
I övrigt önskar jag er alla en trevlig påsk! Komihåg Loppisen 6 april!

4 kommentarer:

  1. Alla dina produkter är ju kanonfina och bodys och mössor som vi köpt har vi använt jättemycket och varit supernöjda med.
    De här tavlorna ser jättefina ut och du har verkligen lyckats fånga känslan i alla årstiderna, det ska bli spännande att se dem i verkligheten också.
    Jag har inte FB men kommer att sprida din blogg till mina vänner ändå! :)

    SvaraRadera
  2. Jag & min son är supernöjda med dina mössor/pannband. Vill givetvis vara med i tävlingen också! :D

    SvaraRadera
  3. Vad kul Maria med nya produkter. Jag gillar och delar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde skriva att jag är Marie Edvinsson. Kram

      Radera