torsdag 17 januari 2013

Namntavlor!


Efter att fått inspiration på nätet när jag letat efter inredning till mina barns rum kommer här nu en helt ny produkt! En namntavla! Jättefint att ha i barnets/barnens rum, visar födelsedatum, tid, vikt och längd.
Dessa går att beställa om man så önskar; just nu har jag 6 olika färg kombinationer klara men troligtvis kommer det dyka upp nya kombinationer eftersom.
Idag visar jag upp "Namntavla Häst", har fler designer på g men kunde inte hålla mig att visa er :) (*visk* kommer även att komma lite produkter för vuxna....*visk*)
Priset för dessa är 120 kr/st exkl ram.


Namntavla Häst grön/petrol (hjärtat går att byta ut mot en stjärna eller stjärntecken skrivet i text)

Namntavla Häst rosa/brun (stjärnan går att byta ut mot ett hjärta eller stjärntecknet i text)

Namntavla Häst blå/grön (stjärnan går att byta ut mot ett hjärta eller stjärntecken i text)

Namntavla Häst rosa (hjärtat går att byta ut mot en stjärna eller stjärntecken i text)

Namntavla Häst brun (hjärtat går att byta ut mot en stjärna eller stjärntecken i text)

Namntavla Häst orange/svart (stjärntecken i text går att byta  ut mot ett hjärta eller en stjärna)
OBS! Färgåtergivelsen kan skilja sig från datorn/fotona till färdig produkt, kontakta mig om du har frågor ang detta. Alla tavlorna är utskrivna på fotopapper samt i A4 storlek.
Vill man beställa en namntavla skickar man ett mail på spillevink.produkter(at)hotmail.com
Komihåg att ange:
Barnets namn, vikt, längd, födelsedatum, år och tid. Vilken färgkombination (titta ovan vad de olika heter) samt om man vill ha ett hjärta, en stjärna eller stjärntecknet i text på den "valfria" rutan.
Priset är exkl ram. Kan skicka med posten om man så önskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar