måndag 20 augusti 2012

Leverans och lite info

Tystnad på bloggen, veckorna springer iväg! Detta set som visas nedan är några veckor sedan jag skickade iväg till en fd kollega som fått sitt tredje barn! Grattis igen!!
Vardagen har återkommit, semestern är slut, förskolan har börjat och hösten är på ingång :)
Förnärvarande håller jag på och försöker sy klart de beställningar som kommit under sommaren, (glömt att fota en hel del som jag har lämnat iväg tyvärr...) och sedan ska jag ta tag i barnens kläder :)

Just nu är det beställningsstopp på kläder men mössor och pannband som hör hösten till är det fritt fram att beställa, titta gärna bland tygerna och hitta din favorit! (Kan skvallra om att det är nya tyger på väg hem, har inte tagit hem så mkt av de som kommer utan det gäller att passa på :) )

Försäljningstillfällen framöver som jag tänkt är iaf höstmarknaden, sen om det blir något mer tillfälle det visar sig :)

Jaha....det här blev ju inge bra, men men håll tillgod med en bild iaf ;)
Body stl 68, klänning stl 74, mössa och dregglisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar