tisdag 27 december 2011

Passa på!

Passar på att blogga lite när jag vilar... ville bara meddela att efter årsskiftet kommer priserna på kläderna att justeras något, så passa på innan om det är något du vill ha. Det som finns färdigt ligger under respektive flik. Detta pga att tygpriserna har gått upp (pga att bomullspriserna har stigit enligt leverantörerna)

Jag tar fortsatt inte emot några beställningar då jag är ordinerad vila av läkarna, så fort jag känner att jag är på gång igen meddelar jag detta via bloggen, det blir nångång efter att bebisen är född :)
Kommer dock att fortsätta blogga, sylusten har ju inte försvunnit bara för att jag är i vila, jag syr lite då och då men bara för "husbehov", dvs till lilla E och den kommande bebisen.

I övrigt har vi haft en bra jul men jag är glad för varje dag som går och väntar nu bara på att vi ska komma över nyåret så är mycket vunnet för den lilla bebisen i magen.

Nu vågar jag visa några julklappar som jag gav bort till lilla mannen och hans tremänning samt till en kompis.


Tröjor i stl 92, 98 "Vart bor du lilla råtta" med gröna ärmar

Tröja stl 92 "Vart bor du lilla råtta" med turkosa ärmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar