måndag 7 november 2011

Till min son och uppdatering av tyger...

E har fått stå tillbaka lite när det gäller att få plagg sydda av mamma, men det här gjorde jag klart i förra veckan till honom. Blev nöjd med resultatet men ska justera bodymönstret något till nästa gång.
En sak har jag iaf lärt mig, det är bäst att äta frukost först innan han får på sig de kläder han ska ha på förskolan....än har inte kläderna gjort premiär på förskolan efter som all gröt satt på kläderna och även mjölken....men nu är de tvättade igen och redo för premiär!

Body stl 86, enfärgade armar och stjärnor på kroppen, velourbyxa stl 86
(Ej till salu)

Här kommer två bilder på tyger som jag fick med mig hem från Sthlm i helgen, de andra hänger på tork och en har jag inte tvättat än (skogens djur)

Jersey
Lila med svarta stjärnor, kobolt blå med himmelsblå stjärnor

Velour
Olivgrön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar